Centralny Instytut Ochrony Pracy - Państwowy Instytut Badawczy wraz z Europejska Agencją Bezpieczeństwa i Zdrowia w Pracy organizuje kampanię "Stres w pracy? Nie, dziękuje!". Głównym celem kampanii jest promowanie zarządzania stresem
i zagrożeniami psychospołecznymi związanymi z pracą, a tym samym zapobieganie negatywnym skutkom, jakie niosą ze sobą dla pracowników, pracodawców, a w dłuższej perspektywie również dla gospodarki. Skuteczna kontrola zagrożeń psychospołecznych prowadzi do stworzenia środowiska pracy, w którym pracownicy są zdrowsi, a kultura bezpieczeństwa pracy ma wysoki poziom, co przekłada się na lepsze wyniki firmy.

Zagrożenia psychospołeczne występują w każdym miejscu pracy, ale nawet dysponując ograniczonymi zasobami, można je skutecznie kontrolować. Kampania zapewnia pracownikom i pracodawcom wsparcie i doradztwo w zakresie zarządzania stresem i zagrożeniami psychospołecznymi związanymi z pracą oraz promuje stosowanie do tego celu praktycznych, przyjaznych użytkownikowi narzędzi.

Szczegóły dot. tej kampanii można znależć na stronie Instytutu.

Zachęcamy pracodawców i pracowników do zapoznania się z tą kampanią.

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Wejherowie
84-200 Wejherowo, ul. Obrońców Helu 3

poniedziałek - środa, piątek: 8 - 15
czwartek: 8 - 16

fax (58) 677-79-03
tel: (58) 672-74-27; (58) 672-74-23; (58) 672-74-24
e-mail: psse.wejherowo@pis.gov.pl